Každodenná starostlivosť o pleť – jedine prírodná
Ako som už spomínala v blogoch mnohokrát, niekedy je pri výbere pleťovej kozmetiky rozhodujúce naozaj všeličo. Niekto vyberá podľa značky, niekto skúša stále niečo nové a niekto vyberie len podľa toho, že sa mu páči fľaštička. Rozhodujúci by mal ale pre vás byť zásadný faktor a tým je zloženie produktu. Dnes už je toľko výrobkov na pleť, že sa jednoducho neviete rozhodnúť. Stačí však prečítať obal.
Samozrejme, najlepšou voľbou pre pleť je prírodné zloženie. Ak na čistiacej alebo tonizačnej vode začnete čítať zložky ako glycerín, rôzne druhy PEG-ov, disodium, polyquaternia či quaternia, propyenglykol, parabény či parfumačné zložky (napr. butylbenzyl methylpropional – jeden z najsilnejších alergénov) viete, že to, čo držíte v ruke, jednoducho nie je pre pleť tou správnou voľbou. A keďže čistiacu vodu používate denne, rozhodne si denne aj škodíte. Prírodnými variantami pleťovej kozmetiky nielenže nič nepokazíte, ale bude o vašu pleť aj vynikajúco a hlavne zdravo postarané. V Naureuse – www.naureus.sk v kategórii čistenie pleti nájdete rôzne značky produktov, ktoré budú pre vás určite prospešné. Či už si vyberiete tonikum alebo pleťovú vodu, je to snáď jedno. Dôležité je, aby mal produkt to správne zloženie.
V prírodnej kozmetike určite máte možnosť výberu. Rozhodnúť sa môžete či už pre pleťovú vodu alebo hydrolát – zanechá vo vás určite okrem dokonale vyčistenej pleti aj aromaterapeutické účinky. Skvelým hydrolátom je napr. ružová voda – v Naureuse nájdete vyše 20 produktov tohto zázraku. Pridáva sa do krémov či trebárs aj šampónov. Samotná je skvelou voľbou pre výborné vyčistenie, osvieženie, ale aj fixáciu make-upu. Pôsobí protizápalovo, hojí ranky po holení, vhodná je ako obklad na unavené oči, či pomáha aj pri výskyte akné. Je skvelou voľbou aj pri citlivej detskej pokožke a alergicky reagujúcej pleti. Hlavné je, že neobsahuje konzervanty, aditíva, stabilizátory či iné prímesi.
Ak sa výrobok aj „tvári“ rôzne, že je prírodný, napr. má pekný obal s ovocím, zeleninou, je zelenej farby ako trávička, neverte mu, až kým si presne neprečítate, z čoho sa skladá. Úlohou práve takých obalov je oklamať a predať. O to viac na produktoch určených na každodennú spotrebu.